söndag 14 december 2008

Nobel Fest !!!!

Imorgon kväll ska mellanstadiet på skolan ha Nobel fest och i kväll så ringde den store grabbens klassföreståndare och undrade om jag vill hjälpa till med att servera på kvällen till barnen.
Det var ju klart att jag ville det , men det var ju tråkigt för den föräldern som skulle göra det ( man hade fått anmäla sig innan om man kunde tänka sig att hjälpa till så skulle lärarna lotta sen vilken förälder det blev) båda hennes föräldrar hade blivit sjuka och låg på lassaretttet med svår lunginflammation (tror jag det var). Men jag blev ju glad att de frågade mig , så nu är det till att ta fram den vita blusen och svarta lilla kjol !!!! berättar väl mer imon

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!