torsdag 4 december 2008

Städning Igen !!!!

Inte nog med att man måste städa hemma så är det denna månad är det U 12 :s tur att städa ishallen + alla omklädingsrum , så denna vecka var det min familjs tur , fy fasen va äckligt det är , man undrar ju vad alla föräldrar lär sina ungar egentligen . Jag har svårt att tro om man pinkar utan för hemma så skiter man idet eller slänger all möjlig skit på golvet allt från snusprillor till tuggummi, fy f-n va grisigt det var !!!!
Sen skulle nman byta alla papperskorgar i hallen och även på toan i hallen , och där vill ni inte veta va jag fick göra men man undrar ju .........funkar det verkligen så hemma hos folk att man slänger använda bindor på golvet eller i en spann utan påse i ...... som jag fick plocka upp sen ....ja jag som är så kvackelmagad , så detta var en tuff match!!!!
Ikväll var det då dax igen men denna gång " tvingade" jag hem mannen som fick åka hem en vända och fixa detta och sedan iväg och jobba igen , men nu har vi gjort vårt iallafall nu är det bara att vänta tills nästa grabbs lag har sin månad !!!!
Det tråkigaste av allt är det att vi skulle vara tre familjer som hade hand om det denna vecka men i tisdags så var vi bara två..... och då skyller den andra på komunikationsproblem mellan skilda föräldrar !!!!!!!!!!!
Kan man bli tokig eller vi skiter väl i hur de löser det bara att dom gör det eller hur !!!Man kan ju inte skita i saker som man blir tilldelad att göra för ,man inte har tid ... men vem fan har tid idag egentligen !

1 kommentar:

mammamjuk sa...

nä, fy fasen vad läbbigt!
jadu, endel gör som dom vill helt enkelt...trist

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!