torsdag 11 december 2008

Föräldra styrelsen !!!

Jag har fått förmånen att representera föräldrar i föräldrastyrelsen på skolan och var nu på ett sådant möte i går kväll, visst blir man mörkrädd när man får höra att barn som går i sexan har blivit av med sina vinterjackor, och det måste vara låst in till treans korridor för det finns de elever som roar sig med att gå in och slänger ut deras (treans) kläder ut på skolgården !!!!
Vi avslutade denna termin med smörgåstårta och julmust ( men jag är ju inte så vidare förtjust i varken tonfisk eller sparris och det var mängder av det i den ) men det är ju alltid gott att få gå iväg en kväll och äta lite !!! Vi har beslutat efter det var förfrågningar om inte eleverna kunde få julmust till julbordet nästa torsdag och vi har nu tagit det beslutet att de skulle få det men kökspersonalen hade inte personal att se till att dela ut dem så det skulle visst några från styrelsen göra . Och gissa vem det blev !!!!........ Jooodå det blev ju jag som ska stå där i matsalen med tomteluva ( mot mina egna killars tycke!!!) och dela ut julmust !!!

1 kommentar:

mammigranten sa...

Kul! inte kanske, men gott att de får must!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!