fredag 20 mars 2009

Till mig !!!


Måste bara visa vad maken kom hem med till mig nu ikväll !!! Han har ju jobbat hela veckan och inte vart hemma sen i söndags och eftersom jag va med om en lite fadäs ionsdags och skadade både höger och vänsterfot och även mitt lillfinger på vänster hand så tror jag han hade lite ( ja bara lite ) dåligt samvete för han inte kunnat vara hemma och hjälpa mig med barnen !!


En tidning som hette Kamera & Bild så nu ska här krypas upp i soffan och läsa sida upp och sida ner ( hade ju tänkt att bli proffs på det där med fotografering hihihi)

Och i morgon tänkte jag titta på nu när maken ska städa iordning altanen så vi kan börja sitta där nu när våren har kommit !!!

1 kommentar:

anna of sweden sa...

Åh, vad härligt med en svensk tidning! Svenska tidningar är något av det jag saknar mest här i Amerikat. Ha en skön helg! Hoppas att alla skadade händer och fötter är bättre nu!
Kram!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!