måndag 2 mars 2009

Sushi !!!!



Måste bara berätta vad jag åt för första gången i lördagskväll !!!


Efter vi var färdiga på akuten så funderade vi på vad vi skulle äta till kvällsmat, ingen av oss var ju så jätte hungriga efter exotisk planka hos mormor men vi var sugna på nåt gott iallafall !!


Så när jag var på väg ut ur stan så kom mannen på att han ville ha en bakad potatis med kebab sallad från Bröderna Bloms Plåt i stan så jag fick vända och köra dit , och då såg ju jag att mittemot låg det en sushi restaurang så då bestämde jag mig att Det vill Jag testa !!!!
Jag har aldrig ätit det förr , så det var något nytt , jag gick in där och sa att jag är nybörjare och har aldrig ätit det förr så vad ska jag börja med ????
Jag köpte en tallrik med 8 bitar och vad ska jag säga .... jag tycker inte det var en smaksensation men inte heller äckligt !!!!!!
Det blir nog inte så att jag kommer att längta efter sushi men skulle jag bli bjuden så är det ok !!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!