fredag 6 mars 2009

Dilemma !!!

Nu vet jag inte vad det ska bli !!

Nu blir jag osäker

Så här kommer ett till !!

På en Taco kyckling Gratäng

Ingredienser
1 st Kyckling, grillad (smidigt va!!)
3 st Tomat
4 dl Creme fraiche
1 burk Tacosås (Välj styrka själv)
1 påse Taco kryddmix
1 påse Ost, riven
1 påse taco chips

Gör så här!
Tärna kycklingen i ganska små bitar.
Bred ut den i en form.
Tärna tomaterna och fördela över.
Blanda tacokrydda och tackosås i creme fraichen och bred över.
In i ugnen ca 15-20 min på 200 grader.
Ta ur formen och strö över riven ost, in i ugnen igen tills osten smält och fått lite färg.
Äts med taco chips och en god sallad gärna lite vitlökssås till !!

1 kommentar:

mammigranten sa...

det lät gott!
Kanske testar det själv i morgon, idag blir det italiensk hämtmat...

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!