måndag 2 mars 2009

Ny vecka igen !!!

Japp nu var det ny vecka igen , helgen flög förbi som bara den , Lördagen var vi hos mormor på födelsedagsmiddag!! och efter det så fick vi åka in med mannen på akuten och blev sittandet där i 4 timmar och igår söndag var jag med den storegrabben på hockey match heladagen !!!

( Vet ni nu är det bara en match kvarmed den store grabbens matcher sen är denna säsongen klar, hihihihi det är nästan så man kan fira , nu kanske man kan få någon ledig helg framöver som inte är fullbokad med barnens aktiviteter).

Idag så ska jag och mannen åka till Stockholm i två dagar , han ska på möte hela dagen imorgon och då tänkte jag att jag kan gå och shoppa lite !!!!! Ska bli himlans kul !!

Bo på hotell och äta en massa god mat och bara ta det lungt ska bli jätte mysigt !

Tänkte att jag skulle passa på att lämna in min laptop på genomgång ( kan ibland få för mig att det är nåt knepigt med den , ibland så är den såååå trög och bara hänger upp sig !

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej, ha så trevligt i sthlm!
ida

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!