måndag 9 mars 2009

Kaffe !!


Vad irriterande det är när man inte kan få till gott kaffe på morgonen , vi har en termos bryggare som jag vart jätte nöjd med , men nu håller den inte värmen .........

När man bryggt kaffet på morgonen och tar sen 1 timme efteråt så är inte det tillräckligt varmt och det är ju sååå irriterande (vilket i-landsproblem va).!!!!!


Så nu har jag gett upp och beställt hem en ny Posche Bryggare !!, (ja jag köpte en likadan för jag tycker den är så fin , och Ja jag tycker det är viktigt med att den ska vara snygg också även om mannen inte delar samma åsikt angående utseendet på en kaffebryggare, )
Biden är lånad av Tretti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den är jättefin. Tittade på en sån när vi skulle köpa sist, men sen blev det en annan.

thebromanders sa...

Usch, ja! Finns inget värre än kaffe som inte är tillräckligt varmt!
Och visst vill man att kaffebryggaren ska vara snygg!! Och den där ser jättesnygg ut!!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!