söndag 29 mars 2009

Helg Har försvunnit Igen !!




Jaa nu är det slutet på helgen Igen .....
Igår var det en stor hockeycup för den store grabben i stan , så det bar sig iväg redan vid 06,00 och var inte hemma förrän 20,30 så en lång och kall dag att stå och heja på grabbarna .
Som tur var var det Hälso och villa mässa i Tipshallen så mellan matcherna så kunde man gå där och strosa .
Idag har vi haft gäster på middag , (måste ju som sagt beta av lite det har ju dessvärre inte funnits så mycket tid till att umgås med folk den här vintern .....)
Så idag bjöd jag på plankstek alá Mig och till efterrätt så blev det en apelsin pannacotta med deluce de leche (kolakräm) och klyftade apelsin klyftor med rostade hasselnötter .
Så nu tänkte jag att det kanske är dax att se över sommarkläderna lite om det är något som måste vaskas upp för att sedan sätta igång med packningen för nu är det ju bara ett par dagar kvar tills jag ligger på min väntade solsäng för att steka fläsket i !!!!:)

3 kommentarer:

anna of sweden sa...

Ja, var tar de vägen de där helgerna!?

ia sa...

jisses vad maten ser god ut!
Min mage började kurra rejält!
kram

Trebarnmamman sa...

Annaof sweden; jaa du de går alldeles för fort!!! Fast då är det ju sommar snart :)

ia; välkommen hit , japp det var jätte gott !!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!