tisdag 1 mars 2011

så kan det gå ...

tänkte jag skulle bjuda på en "fin" bukett med tulpaner ...hrmm

I Fredags var jag i stan och handlade...

Köpte bla en bukett tulpaner ...

när jag kom hem så var ju den bukett som stod på bordet fortfarande fin .. hrmm så jag tänkte ställer dessa nån dag på altanen ( jaa den är inglasad så så himla kallt är det väl inte där nu ...)

igår kom jag på att jag hade en bukett där ...när jag skulle slänga den andra ...

Hrmmm smart ... hela buketten var som istappar !!!!

men jag tänkte .. tina .. skölj den i varmt vatten .. den klarar sig nog ..

Nää .. så attans fula och vissen bukett .. så nu .iväg och köp ny !!!!


Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!