fredag 21 augusti 2009

Leos Lekland ...

Idag är det en stor dag för vår lilla höna ...

jag lovade i ett svagt ögonblick i våras när vi var på barnkalas på leos lekland som var ett jätte lyckat koncept ... att när hon fyller år ska hon med få ha sitt kalas där ....

Hrmmm och sådant glömmer ju inte en 5 åring.....

Så i eftermiddag bär det in till Leos lekland och 10 små femåringar ska busa runt där hela eftermiddan ..

Tur att det finns ett bra cafe där med god latte för oss mammor och pappor som följer med ...

så nu ska jag fixa lite negerbollar och kolakakor som hon absolut ville att jag skulle komplettera fikat med ...

- Mamma man äter faktiskt negerbollar på kalas visste du inte det sa hon i morse när hon steg upp !!!

Jaaaaaaa Malin jag vet att du kallar dem Chokladbollar men hos oss har det ALLTID hetat negerbollar !!

I morgon är det ju ingen vanlig Dag ... det är ju Hönans födelsedag !!!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!