onsdag 19 augusti 2009

Dessa Kantareller.......

Jaaadå dessa kantareller ....

Igår kväll så kom mina kära föräldrar förbi igen med en korg överfull med kantareller ....

Hrmm ....

Måste erkänna att riktigt så kul är det ju inte att rensa ......

Pappa säger det att ska jag ha några så få jag minsann rensa ...hrmmm

Förstår inte att han tycker det !!!!

Men men man kan ju alltid muta någon av grabbarna med lite lön för mödan .... eller hur !!!

( Det kallas väl inte för barn arbete eller ??????)


1 kommentar:

Wojtan sa...

Hej

TACK för dina fina ord i min blogg!

MIn Emilia älskade när hon fick rensa kantareller så prova du med det.
Får verkligen hoppas att du inte glämmer hennes 5 års dag :)

Kram Wojtan

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!