måndag 31 augusti 2009

Min Kvällsmat !!!

Ja så var snart de sista barnet i säng ....

Lilla hönan sover gott sen en stund, och store grabben har sovit mest hela kvällen ....

Var uppe för att kolla honom och örontempen var på 39,8 .... hrmmmm

Så jäkla trist ..

Den lille har vart och tränat och även hjälpt till som boll kalle på en A-lagsmatch

Så snart är han med i säng ...

Så snart ska jag sätta mig med mina Goda Räkmackor som jag slängde ihop ikväll ....

Får väl hälla upp en rejäl Wiskey med...... ( för baciluskernas skull )


1 kommentar:

mammigranten sa...

Ser gott ut!
Får mig att vilja ta en tur till IKEA och inhandla RÄKOR

Kram
Hoppas han kryar på sig, hälsa från oss

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!