torsdag 6 augusti 2009

Nu ÄR JAG SÅ JÄ.,.A TRÖTT PÅ DIG !!!!

Att man måste få i min besöks statestik som jag får varje dag se att det finns de som fortfarande är så fruktansvärt Dumma!!!!! Att de tror att ett inlägg som skrevs i vintras som det blev ett jäklans rabalder om skulle ligga kvar i bloggen ......

Om du nu är så himla nyfiken vad som stod där , som måste riva upp sår hela tiden pga av din nyfikenhet , varför frågar du inte mig direkt ... ???? Fattar du inte att det är inget kul att när jag öppnar besöks statestiken och där ser jag precis vad alla har sökt på och se att du har sökt på detta är inget kul , både jag och de som var inblandade vill nog helst lägga detta bakom sig ... jag ser ju även alla som söker på alla mina recept och det är ju faktiskt riktigt kul för det är ju ett tecken på att någon iallafall gillar det man skriver ....

Och varför är du här och läser om det bara är det inlägget du vill se ???? Och har du nu lyckats hitta det i cyberrymden så hoppas du är nöjd då och då behöver du ju inte vara här mer !! Ellerhur !!!

JAAA så är det Just nu så känns det skit !!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!