onsdag 19 augusti 2009

Skolan börjar ....

Jaha så var 9 veckors sommarlov slut ......

Tänk vad tiden går snabbt ....

Igår körde jag grabbarna tillsammans med varsin kompis till Vetlanda bowlinghall så de fick spela och sen bjöd jag på thai mat på en restaurang ....

För att göra nåt riktigt kul sista dagen på sommarlovet ... det var jätteuppskattat ....

Medans de spelade så gick jag i affärer ...(hrmm smart drag av mig måste jag säga )

Jag shoppade mig en ny handväska (ja eller tre för jag kunde ju inte välja som vanligt )

På kvällen sen så var det lilla hönan som hade fotbollsträning ...ujujuj va hon tycker det är skoj !!!

1 kommentar:

mammigranten sa...

Vad kul att hitta på något sådant med barnen!
OCh shopping är ju aldrig fel!

Kram

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!