onsdag 17 juni 2009

Göteborg !!!

Helgen som vart åkte vi till Göteborg ....

Lördagen var jag och vänninna M och strosade längs Avenyn och ner till Nordstan och shoppade loss ....

Ja efter ca tio minuter längs avenyn så kände jag att jag MÅSTE ha ett par nya skor .... SKOSKAV... inte bra när man ska shoppa ...

så det var bara att gå in i närmsta sportbutik och så köpte jag mig ett par nya crocs !!! Helt klart den bästa shoppingskon !!!hihihi

Grabbarna och maken och ett par vänner tillbringade lördagen på Ullevi !!
Tredjeåret irad som vi är där och ser dessa Monster trucks !!!
Helt fanatstiskt väder hade vi .

Lördags kvällen avslutade vi enligt barnens önske mål att åka Paddan !!!! och sen en god middag på Resturang Knossos !!



Söndagen var vi först på Universeum och sen en heldag på Liseberg innan det begav sig hemmåt !!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!