onsdag 17 juni 2009

Liseberg ....


Tror ni vi har choklad så det räcker över fredagsmyset ???? hehehe

Jag hatar verkligen att åka karuseller och allt vad som finns på Liseberg ...

Men det gör ju absolut inte resten av familjen ...

Så för rättvisans skull så brukar jag lägga samma summa som ett åkband kostar i fickan och för de pengarna så spelar jag på Chokladhjul !!!!....

Iår så blev det en hel del stjärnvinster !!! hihihi ( jäkligt tungt att bära bara

2 st kexchoklad á 1980gr
1 st marabou mjölk á 2000gr
1 st marabou schweizternöt á 2000 gr
1 st Dumle á 2000 gr
2 st rör med 5 rullar center i varje
2 påsar Dajm
1 förp med 5 choklad kakor plopp

Hahahahah

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!