torsdag 4 juni 2009

Måste bara ...


Kan inte låta bli att berätta vad jag fick av maken igår..

Jag grymtade lite att kan man inte få lite fina blommer nu när man inte mår bra .....
Jag brukar minsann tänka på alla runt omkring en och skicka lite uppmuntrande blommor när någon inte mår ok!!
Så jag gav maken en pik att det kanske vore nåt att tänka på !!!

Jaha sa han !!! och åkte iväg en runda.....
Och kom hem med en scanner !!! (bild lånad från canon )
För nu kan jag ju ligga hemma och jobba lite ..... Jag hade nämligen påpekat att kontoret behövde nog köpa in en sådan så skulle det vara lite lättare att jobba med en del dokument !!!
Tanken var ju inte att jag ville ha den själv ...
men men ...
Man ska vara tacksam för det ( det är ju tanken som räknas )
Även om det hade vart lite roligare med en fin blomma (elr nån god choklad.......)

1 kommentar:

segsliten sa...

Kan ju alltid vara bra till nått! Hoppas att du mår bättre nu!
Vilka härliga efterrätter du gjort, jag blir ritigt sugen.
Kram ☺

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!