onsdag 17 juni 2009

Ny operation....

Ja igår var jag och plockade bort stygnen ...

Mina 8 stygn ....

Det gjorde faktiskt inte ont .. ( Ja jag vet att jag är pjoskig )

Dessvärre så sa läkaren att han måste operera igen ...

Han hade inte fått bort allt som han ville ...

Tur så är det ju inget farligt så vi bestämde att den operationen ska ske i september efter vi kommit hem från nästa semester tripp till underbara Kreta !!!

Sonens operation som var förra vecka gick jättebra ...

Det var fruktansvärt jobbigt att lämna honom ioperationssalen och han hade väldigt ont i några dagar men nu är han pigg och svullnaden har lagt sig ...


1 kommentar:

S sa...

Oj va mkt inlägg, roligt att läsa! Mindre roligt att det blir ny operation o att söta, fina hunden inte finns mer.. Kram till er!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!