fredag 10 april 2009

Objudna Gäster !!!

Gissa om jag var livrädd !!!!

Sådana här hittade vi i vår lägenhet på semestern !!

Och jag som trodde att om man bor på "lite finare" hotell så ska man klara sig utan dessa !!

Vi har ju vart ute och rest på många ställen i världen och aldrig stött på sådana här nån annanstans.....

Fy fasiken va jag har vart livrädd att jag skulle haft några med mig hem i resväskan .........

Vi var och klagade hos reseledarna men va hjälpte det .....

uaaagggahhh va äckligt det är .................

1 kommentar:

Åsa/ensidamedmat sa...

Hej!!

Vad roligt att du tittar in hos mig!Och du är inte alls trög...jo det var kortsidorna jag lappade ihop och sen rullade jag ihop den oxå från kortsidan med hjälp av pappret under.Hoppas du blev lite klokare!
Mvh Åsa!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!