onsdag 8 april 2009

Hemma !!!

Jaha nu var den stackars veckan slut då .....

Bränt sig lyckades jag ju med ......

Flåss gör vi Allihop ( men allra mest maken)

Han hade nog en tyst överenskommelse med sig själv att tävla mot mig om vem som skulle få mest solbränna så jag ger mig den på att han "missade" att smörja in sig på hela framsidan första dagen så........ Nu byter han skinn !!!!!

Ni kan väl höra hur han lät .....

Aj aj aj aj åååå ajajajajajajaj

Mat förgiftad lyckades jag med ........

Blåste gjorde det som bara den .........

Jaajaa det är väl semester.........

2 kommentarer:

mammigranten sa...

Haha, vad jag vet så brukar ni vara bra på att bränna er på er vårsemester hihi

men jag är så glad att ni är tillbaka!

S sa...

Hoppas ni haft det riktigt gött trots lite missöden. Jobbigt med matförgiftning, uscha.. Här är allt som vanligt iaf! Glad påsk på er :-)

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!