söndag 26 april 2009

Jajajaja

Ja jag vet att jag gillar alla tekniska prylar som man kan köpa ....

Och ibland så är de inte så bra som jag tänkt mig.....

Bla då den självgående dammsugaren som jag köpte för dyra pengar i vintras....

Har kanske inte blivit så mycket använd ......

Men...

Nu !!!!

Jag har väl vart lite väl duktig att dammsuga upp det mesta som ligger på golvet !!!

och nu så är det STOP någonstans i nån krök på centraldammsugaren i källaren !!!

Inte så bra med hund och tre barn som springer ut och in .....

Men då kom ju jag på min lilla "Inga" ( Ja ,jag kallar henne så )

Så nu tuffar hon på inne i köket och jag kan gå ut och olja in teakmöblerna ...

Bra va!!!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!