måndag 5 oktober 2009

Shoppat igen....Crocshoods!!!

För några dagar sen så läste jag inne hos Åsa att hon hade beställt jackor till sina tjejer från crocs....

Då satt lilla hönan brevid och såg dem och utbrast .. sån vill jag med ha !!!

och som vanligt kunde jag inte bestämma om hon skulle ha röd eller rosa ...

De är så mysiga .. gosigt foder idem ...

Idag kom vårt lilla paket !!

Alla som känner mig vet att jag älskar crocs tofflorna och titta nu har jag ett till fodrade ....

Förra vintern när jag hade mina röda med vitt foder ( ja jag vet att fodret blev solkigt och smutsigt) så skrattade folk åt en ....

Isomras så köptejag mig även ett par flipflopp i crocs och då ville även grabbarna ha det så de fick varsina också !!!

Fina va!!!


2 kommentarer:

Wojtan ♥Vinn valfri barnsko hos mig! sa...

Hej

Vad kul att du antog utmaningen och dessutom sa till dina anställda. Nu har vi bidragit med en del idag!
Crocströjorna är verkligen snygga och jag skulle gärna ha en till mig själv. Den röda var toppen.

Ser fram emot att se resultat av Photoscape :)

Kram Åsa

Millan sa...

Nu börjar ja se lite från kursen lr? Snyggt var det med ramarna i alla fall. Blev fönstrena bra? Kram

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!