söndag 25 oktober 2009

Helg ...

Igår var jag en liten snabbrunda ner till Asarum ....

Jag hade sett en adventsljusstake som jag bara ville ha ..

Efter ha mailat och donat för att ta reda på var jag kan hitta just en sådan så fick jag till svar att den firman som gjorde den hade blivit uppköpta av ett stort bolag och den tillverkades inte mer ! suck !!

Men skam den som ger sig vid det svaret !!

hehe

Jag tog ju reda på vilka butiker som hade köpt den förra året och då var det just den i Asarum som hade köpt flest , så jag ringde dit och de hade några kvar !!!yes!!!

Så in med Mamma i bilen så kör vi de 14 milen dit köper vår ljustake sen för bi Tingsryd på en fika och sen vidare hem !!!

Men nu har jag två JÄTTE fina ljusstakar ( fast de var jäkligt dyra , och lägger man på vad resan kostade ... hrmmm men men fina är dem !!)

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!