tisdag 13 oktober 2009

Rolig Leksak igen ....

Nu har jag hittat en ny rolig leksak till mig ...

Jag som går på istort sett all reklam var ju tvungen att köpa denna lilla roliga sak ifrån Nike ...

det är ett Nike+ sport Band och nya walking skor Nike +

Man kan säga att det är en slags stegräknare som har en sensor i skon och sen ett armband med en mottagare och sen kopplar man lätt upp den till datorn så ser man exakt hur långt man gått , hastighet , uppför och nerförsbackar , kaloriräknare m.m m.m m.m ..

man kan även koppla upp den till min Ipod eller Iphone ... jisses va sånt här är kul ... Jag pryltokig ...näääää

Jamen hur kul är inte det då !!

Jag har försökt få tag på här hemma i butiker men de säger bara att den är slut ...

och att den skulle även vara slut hos Nike i Sverige..

Men jag ger mig ju inte ändå nu när man lätt kan köpa på nätet !! Så jag gick till Nikes webshop i USA (tror jag den ligger) och beställde där ... de tog bara 75 spänn i frakt ..och sen var det ju samma pris ungefär som i Sverige.

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!