fredag 18 september 2009

Trött med dunkande huvudvärk.....

Ja så är det !!

efter en eftermiddag + kväll på akuten med sonen ....

Sex (6) timmar !! blev det igår på ortoped akuten ....(som om man inte har annat att göra )

Först satt vi 1,5 timme på röntgen ...

Sen bort till ortoped akuten och sitta och vänta , och vänta och VÄNTA.......

Vet ni att et inte ens finns en fika automat där !!!???

Det visade sig då att han har en fraktur i fotryggen i den leden som håller fast lilltån !!!

Kul !!!!

Nu när hockeysäsongen drar igång för fullt !!

Och fotbollsäsongen inte ens är avklarad än !!

Kryckor och vila !!

1 kommentar:

wojtan ♥ sa...

Hej

Jag köpte Element 7, vilket jag tycker räcker gott och väl.
Det kostade ca 800 kr och det är vad jag kan tänka mig att lägga.
CS3 och de andra kostar ju flera tusen....

Trevlig kväll.
Kram Wojtan

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!