torsdag 3 september 2009

Det osar sooooooooooool......

Nu börjar det närma sig ......

Semester för HELA familjen Trebarnsmamman........

ÅÅ som vi ser fram emot att återse vårt hotell och Kreta ....

Snart så har jag packat alla väskor ( Och Jaaa jag har alldeles för mycket med mig !!)

Det är ju ingen semester annars om man inte få inse varje gång att man har på tok för mycket med sig !!!

Och jag HAR tänkt bränna mig ( det är ju ingen sport om man inte flåss) ..Eller hur Ann!!!!

Så nu alla om ni lyssnar noga så hör ni nog min solsäng som står och ropar på mig ....

hihihi ...

ojojojoj va gutt det ska bli

Skönt att det var ett riktigt höst ruskväder idag ......

Och jag har tänkt skicka fina MMS bilder till er mina kära vänner utsikten från de olika vinklarna i min solsäng ....

hihihi har ni nått att se fram emot att få !!!!!

1 kommentar:

S sa...

Härligt!! Ha det så himla gutt o njut av solen, här kommer säkert regna o ruska hela veckan! Håller alla tummar för att ni inte får grymt o knorr - influensan oxå.

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!