torsdag 19 november 2009

Spruta...

Och när vi kom dit tisdags eftermiddag och skulle ta vår nummer lapp så sa sköterskan !!:

Du då, ska inte mamman ta också !!!!!!

njaaäääääää......

hade jag ju inte planerat ....

Men efter lite dikussioner med andra föräldrar som satt där så tog jag med !!!!

Ni kjan ju aldrig gissa vem som åkte på alla biverkningar !!!!

Japp!!

Jag!!!

Armen svullnade upp ILLRÖD & KOKHETT !! i en stor cirkel runt sticket !!

Smärta som attan i hela kroppen , känns som man vart på världens fyllefest !!

Huvudvärk ..(värre än dagen efter en fylle fest !!)

Men jag har knappt haft feber tror jag , men jag har ju knaprat alvedon som om de vore praliner

Barnen mår bra illafall .. lite ont har store grabben men de andra två säger att det känns inget !!

tur iallafall att det var jag som reagerade på den ...

1 kommentar:

mammigranten sa...

Fy vad trist att du blev sjuk!
Kram

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!