onsdag 25 november 2009

huvudet sprängs....

börjar snart få lite panik....

Har efter alla jobbiga omständigheter denna vecka

legat med en sån jäkla migrän idag ...

fy fasen säger jag bara ..

inte ett enda fönster är putsat ...

inga fina ljusstakar är uppe ....

inte städat nåt !!

Och jag som brukar vara färdig vid det här laget annars ...

Lite väl mycket har hänt som har samlats till en sjuhelsikes migrän anfall....

Men men

Ny tag imorgon och lite roliga inlägg kommer

( Jaaaa Kamilla , bilder på de fina ljusstakar kommer )

3 kommentarer:

milla sa...

det ser vi fram emot, fortsätt nu att vila dig i form, kram Millan

anna of sweden sa...

krya på dig!

Duracellmamman sa...

Oj inget kul alls. Jag hoppas, hoppas att du nu mår bättre!

Önskar dig en underbar första advent!

Varma kramar!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!