onsdag 11 augusti 2010

Kräft test ...

Iår är det tydligen svårt för de som får fiska kräftor att få några ..

Vi brukar altid få 4-5 kg kräftor av mor & fars granne men iår kom han till dem och var förtvivlad ...De hade lagt ut 74 burar och hade bara fått 8 kräftor .....

På lördag ska vi har kräft fest och jag har ju lovat fixa LITE SVENSKA KRÄFTOR ..HRMMM

Men men pappas jobbar kompis fiskar så vi fick Köpa av han ... 150 kr/ kg ...hrmm dyrt !! jajaja..

Fast igår så hittade jag denna lilla låda på konsum och jag hade läst i tidningen att de hade fått bra betyg så jag var tvungen att testa !!!

149 kr för ca 500 gr var ju väldigt dyrt men de var goda !!!



Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!