torsdag 25 februari 2010

vad är det som händer ...

Tiden bara försvinner ...

Nu är det sportlov och det är ju snart slut det med ..

Iår började sportlovet att lilla hönan åkte på vinterkräksjukan fredagen förra veckan ..

Sen trillade vi dit en efter en ... jag först i lördags eftermidda ... Storegrabben tidig söndag morgon ... Maken söndag kväll ....

Sen trodde vi ju då att eländet var över .... för den lille grabben blev ju inte sjuk ...

Så jag lät han få gå hem till farmor tisdag eftermidda ....

Hrmm kanske inte så smart drag .....

När jag vid halvsju snåret skulle ringa så han kom hem för att äta säger hon att han ligger där och kräks ......

SUCK !!!! och jag som sanerat , bäddat rent , bytt alla handdukar lagt dit mattor , vädrat och donat hela dagen .....

Men idag är vi pigga hela högen ....

Inget kul sportlov här inte i år ... tur att det bara är några veckor tills vi ska till Thailand ....

1 kommentar:

Martina sa...

Ja då är ni ju friska och fina till våren kommer:) Sedan gör det ju inget om man blir lite magsjuk eftersom ni ändå har resan att se fram emot. Vad avis man blir, ju!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!