måndag 13 juli 2009

Sentimental...


Visst blir man riktigt sentimental när de visar en utav mina absolut bästa filmer som jag visste nä jag växte upp....


Ikväll på tv 4 film så visade de Young blood med Rob Lowe ....


Herreguuud så kär jag var i honom 1986 när den filmen gick ....


För att inte tala om Patrick Swayzee, det var året innan han blev sååå känd i Dirty Dancing ..


Ikväll sa jag till grabbarna att komma och titta på denna film ( det är ju en hockeyfilm ).....


När den var slut sa den store grabben ... Mamma gillade du denna hockeyfilm där de slåss i ???


UUUUjjaaa sa jag , han var ju såååå snygg !!!


Och fick en blick tillbaka av barnen som inte var av denna värld??!!


SNYGG?? HAN !!


Ja sa jag jag tror att varenda en imin klasss var det !!!
(bild lånad från Ginza)

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!