tisdag 30 december 2008

Vardag Igen !!!

Idag blev till att stiga upp tidigt (iallafall tidigare än vi gjort de sista dagarna ) grabbarna hade ett ispass redan klockan 8,30 så det blev till att stiga upp och köra ner dem till ishallen , efter det passade hönan och jag på att åka och handla lite. guud va lugnt och skönt det var på affären så tidigt , lite trist bara att de inte har hunnit packa fram alla nya och fräscha varor.
Idag ska mina föräldrar komma hit på lunch och jag hade tänkt att pappa skulle hjälpa mig att koka lite nya knäck (det gick ju som sagt inte så bra sist) .
Häromdagensåg vi en repris av leilas jul där hon gjorde saffranspannkaka som jag tänkte vi skulle ha till efterrätt idag . Jag återkommer väl med tycke om den senare .
Nähä nu blir det till att försöka göra lite nytta medan grabbarna är iväg och tränar .

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!