tisdag 2 december 2008

JAHA Award !!!!

JAha jag har ju fått en award utav Mammigranten så nu så får väl jag försöka mig på det här med Awardutdelning !!!

Nu Gäller det att följa reglerna!!

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


1. Kryddburken . för hennes fantastiska fina blogg och spännande bilder på de fina maträtter/bakverk hon gör!!!

2JulHusets julblogg: En sån fin blogg med spännandetips som gör att man får sån fin julkänsla!!'

Hinner inte fylla i de andra just nu men jag återkommer !!!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!