onsdag 10 december 2008

Att det ska vara så svårt !!!!

Att det ska vara så svårt att berätta att man vart här inne och läst ......... Jag förstår inte att man inte vågar stå för att man vart här och läst , jag ser ju varje morgon att det vart flera stycken här inne på min besöksräknare (ja jag får ett mail varje morgon som talar om vem som vart här men det står ju bara ip adress )så det vore lite smidigare om ni själva skrev än att jag ska söka på allas olika ip adresser. Hoppas nu att ALLA bomadera min gästbok och NI har väl sett att man kan kryss i rutan för privat så ser ju bara jag det !!!!!!!!!!

3 kommentarer:

mammamjuk sa...

hej hej

Mrs F sa...

Brukar kolla runt lite på de bloggar man tycker är roliga att se när jag sitter vid datorn. Vill du att jag alltid säger till när jag kollat på din eller menar du de som är nya? Ibland lägger jag en kommentar, ibland tittar jag bara in som hastigast :-)

mammigranten sa...

Jag kollar alltid in, men tyvärr måste jag skärpa mig med kommentarerna.
malin

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!