torsdag 18 december 2008

Mat bild av sonen !!!!




Den store grabben fick syn på bloggen och tyckte det var jätte kul med middagsbilderna så han ville absolut att jag skulle lägga ut en bild på vad barnen fick igår kväll till mat efter vi hade varit i stan och uträttat en massa ärenden .
Jag måste nog skryta lite om dem , jag gick in alldeles själv på "toy´s r us" med tre barn och tänkte som så att det är nog inte det smartaste man kan göra för man få väl gå ut med antingen en hel kundvagn full eller tre supertjuriga ungar .......men de skötte sig exemplariskt!!!!
Jag tror faktiskt att kanske tomten kan komma till dem för de var så snälla hela tiden , hönan fastnade vid ett dockskåp och ville vi skulle gå förbi det flera gånger så hon kunde tråna efter det och lill grabben fastnade vid en elgitarr och satt där och spelade medan den store visade inget vidare intresse. Men däremot när vi kom till Stadium så hittade han sin julklapp , en hockeyklubba för den nätta lilla summan 4500 ........... Japp det var de det !!
Jag tror ni kan gissa var vi hamnade för att äta på vägen hem , men vi tog faktiskt med oss det hem och då skulle den store absolut fota ....

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!