tisdag 9 december 2008

Födelsedag!!!

Ja idag fyller den lille sonen 9 år , så ett stort Grattis till honom , det var till att ställa klockan på 6 för att väcka de andra barnen och gå ner och hämta paketen till honom och upp igen för att sjunga för han . Det är ju så härligt att se att de blir sååååå glada för sina paket ,(då glömmer man rätt snabbt att man har grymtat att jag tycker att allt är så dyrt som de önskat sig).
Så nu ska jag sätta igång och baka en rice crisp tårta med marabo choklad kräm fyllning som är hans favvo. sen blir det väl att röja lite för det blir väl lite besök i eftermiddag. Tråkigt att inte pappa är hemma och kan vara med och fira han idag men det är ju inte så mycket att göra åt. Förresten idag när vi ändå var upp så tidigt så ställde jag mig och stekte krabbelurer till dem till frukost, det var iaf jätte uppskattat av födelsedagsbarnet !!!!! Kanske inte den mest nyttiga och näringsrika frukost men va gör det man fyller ju bara 9 en gång i livet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!