måndag 29 december 2008

Allt Krabbar !!!




Inte nog med att det har varit jul och en av sönernas födelsedagar med alla dess utgifter så blir man ju inte direkt överlycklig när micron lägger av och man måste köpa en ny !!Det är ju inte lönt att lämna in den på lagning , det är ju ändå 8 år sedan vi renoverade köket och satte in den så den har väl gjort sitt efter tre barn välling och gröt måltider så man har ju verkligen använt den . Så denna eftermiddag har jag suttit och letat efter en micro som jag vill ha ( tyvärr lyckas jag ju bara hitta de dyra typ) som jag tycker passar in , Helst skulle jag vilja ha en Miele men det verkar som om in byggnads hålet är lite förstort så man måste fixa en snygg list i ek och det är ju inte det lättaste(jag är ju lite kräsen av mig ) så det få väl kanske bli en Husqvarna/Electrolux iallafall för den passade exakt. (bilderna är lånade av tretti.se)

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!