onsdag 3 december 2008

Barnens Adventskalendrar!!!!




Här tänkte jag visa barnens fina adventskalendrar, (förvisso så saknas det tre paket på varje för det är ju den tredje idag ) Jag hade ju tagit bilder på dem i msöndags men när jag satte i SD kortet i datorn så la bara kortet av , vilket innebär att ALLA bilder jag har tagit sen mars månad är förstörda.



Var i stan i dag och lämnade in kortet på fuiji och de skulle se om deras datanörd kunde rädda det så nu gäller det att hålla tummarn . Det är ju både bilder från Min och mannens 10 årsbröllops resa till Mauritzius och familjens sommar och resa till Kreta++++++ en massa andra fina bilder som amn tagit . Så någon årlig almenacka på barnen blir det nog tyvärr inte :(

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!