måndag 15 december 2008

Lägger Ner !!!!

Efter lite som hänt med tredje person som lägger sig i och har åsikter om något de rent ut sagt ska skita i när det inte berör dem utan några helt andra så lägger jag av med det här och kanske öppnar upp när mina känslor har svalnat !!!! det är så tråkigt när man är för feg att ta vissa saker med mig som man retar sig på !!!!usch vad den här dagen har varit trist , Jag som såg fram emot en dag med mycket kul så blir den så här .
Tack snälla Goa vänner som jag vet jag kan kalla vänner VI HÖRES !!!!!!Puss på ER !!

2 kommentarer:

mammigranten sa...

NEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!

Mrs F sa...

Va synd! Roligt att läsa så länge den varade :-) Hoppas du kommer igen!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!