söndag 14 december 2008

Helgen !!!

Den här helgen har bara flugit iväg ifredagskväll så hade ju lillgrabben sitt åarty tillsammans med några vänner , det gick faktiskt klart mycket bättre än vad jag trodde (det är klart det var ju tio gånger jobbigare när de hade kalas som femåring än vad det var nu ). Lördagen bara försvann, på kvällen hade vi besök av goda vänner och deras barn och det var jätte kul , förrutom att jag aldrig kan bli klar itid utan när de kom vid 17,30 så steg jag in i duschen ( det var ju tur att grabbarna kunde ta hand om dem, den stunden tills jag blev klar ........ trevligt var det iallafall !!!!

Söndagen gick också alldeles för fort den oxå, klockan 10 så hade lill grabben julavslutning på sin hocheyträning med match mot föräldrarna ...men ojojojoj vad jag var hade huvudvärk då , så jag slapp utan det blev pappa som fick ta på sig skridskorna och spela mot dem ........ Efter middag sen så stack pappa och jobbade och det var meningen att jag skulle göra julgodis, men barnen och jag kom fram till att det var nog bättre om vi väntade tills nästa helg för annars hinner vi äta upp det. Idag gjorde jag Exotisk fläskfile med ris ,sallad och tsatsiki till middag , det var jätte gott, ( men lillhönan ville ha pastan som blev över från kvällen innan )

2 kommentarer:

mammigranten sa...

Var du nöjd med doften sen då?

milla sa...

Måste bara tacka för att alice får låna två snälla storebröder när hon inte har några egna. Hoppas att det går bra med Ida. Kramar Millan

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!