onsdag 11 mars 2009

Tant Varning!!???


Herre guud nu har det gått för långt eller ?????

Nu börjar man väl bli tant ........

Den fd floristen har varit och köpt konstgjordablommor ............................

Och de var verkligen Jätte fina , jag har sagt ialla år att det skulle minsann inte komma in någon konstgjord blomma innanför mina dörrar !!!!!
Och nu har jag vart och köpt mig inte en utan två !!!?????

Är det inte lite tant varning så säg !!!
Men praktiskt är det !!! ( Mitt försvarstal blir.... de ska stå inne på bänken i mitt mörka kök och nu har jag ledsnat på att ständigt köpa nya , och nu när jag inte jobbar iblomsteraffär så blir det så bökigt att förse mig med fräscha !!!) låter inte så dumt va!!!
Men visst var de fina (och naturtrogna eller hur???)

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!