onsdag 11 mars 2009

Middags tips igen !!




Idag har vi haft en Pastagratäng som var busenkel att göra !!!
PastaGratäng!!
Ca 350 gr kokt valfri pasta
1Förp kelda simply Cheese
10 cm strimlad purjolök
10 körsbärstomater
riven ost
Koka pastan !!
Varva sedan pastan , skinkan ,purjolök i en gratängform !
Jag blandade i lite riven ost också bland varven
Lägg sedan på halverade tomater
Avsluta med hela förpackningen ostsås .
Jag la lite ost överst också !!
Gratinera i ugnen på 175 grader i 15 min.
En väldigt snabb och enkel vardags rätt som få duga när fantasin tryter !!!
Enligt den lille grabben så var det iallafall ät bart som han sa !!!
Jag kan tänka mig att nästa gång så ska jag pressa med en lite klyfta vitlök för att få en lite mer vuxen smak på det !!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!