fredag 20 mars 2009

Jag har vunnit en Soda stream !!!!


Jag måste få berätta vad jag fick för mail häromdagen !!!


Hej

Jag har glädjen att meddela att du har vunnit en Sodatream Pure Gray på grund av att du deltog i vår kundundersökning på Pricerunner. Alla som deltar får vara med i utlottningen och för februari månad blev du dragen som vinnare.

Om du skickar mig din adress så ser jag till att du får din kolsyremaskin inom kort.

Med vänlig hälsning..........
Snabbt som attan slängde jag iväg ett mail med min adress ( så de inte skulle hinna ångra sig !!)

Men visst är sånt kul !!!! Jag har visserligen en soda stream och även kolsyrat vatten ur kylskåpet , men ändå ...


Det är ju så kul att man nån gång vinner nåt !!!


En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!