fredag 13 mars 2009

Stolt moder !!!


Måste få skryta lite över min store grabb ....

Han ringde nyss hem från skolan och berättade att han hade fått alla rätt på ett prov de haft idag ...
Så han skickade ett MMS för att bevisa för sin stolta moder......

Ett Geografiprov på alla Europas länder + Huvudstäder...

45 Länder och Huvudstäder....

De ni!!

Kan ni alla länder i Europa och vad deras huvudstäder heter ??, (för mig så heter det ju fortfarande Jugoslavien så jag har ingen aning om alla länder som det blev av det landet !!)

Visst är det kul när ens barn lyckats , Han var sååå nervös imorse !!

(en liten eloge får jag väl ta åt mig som är så Jä..a envis att de ska plugga på sina läxor och det har ju allafall idag visat sig att det var bra !!)

1 kommentar:

anna of sweden sa...

Grattis!
Till både sonen och mamman! :)

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!