söndag 4 januari 2009

Tränings Kamp !!

Imorgon så ska vårt företag sponsra med en liten träningskamp för u-12 och då ska ett lag från grann samhället komma hit och träna tillsammans med våra barn. Jag tycker att det var ett jätte bra initiativ av tränarna att bjuda in dem på en träningdag,sen avslutar de dagen på eftermiddagen med en match !! det är ju känt sen gammalt att dessa båda idrottföreningar bruka träta sinsemellan !! och nu då så ska vi stå för maten, som de ska under dagen , vi ska börja med mackor och risifrutti och chokladmjölk, och sen blir det pasta med köttbullar, majs och morotsstavar. Det blir en del att styra med i morgon men alla föräldrar i laget har fått en tid uppsatt som de ska hjälpa till, men vi får ju tyvärr vara där från tidig morgon till sen kväll. Nu ska jag ställa mig och baka en morotskaka som jag bakar i långpannan och den brukar bli jätte bra, så den tänkte jag ta med mig ner för att sälja i cafeterian, sen har jag bett svärmor att baka ett gäng med bullar det brukar ju alltid gå åt.

Nu är mannen på möte med en lastbilsförsäljare och jag har precis tagit ut en plåt med pepparkaksmuffins som han tog med sig ned till det nya kontoret som han skulle visa för honom .(det var ju bra så slapp ju jag har dem sittande här).

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!