onsdag 30 september 2009

Shopping....

Denna fina vinteroverall från Reima + har jag köpt från Wilma& Morris till lilla hönan

Jag beställde den i måndags och den kom igår kväll ...

Det kallar jag service

Jag köpte även matckande vantar och en jätte fin mössa i samma fina nyanser (grå/rosa)

Dessa overaller är helt klart de bästa , de väger nästan igenting och är både vatten/vind och en slitstyrak på 30000 sydda med reflextråd och en massa reflexer på..

Helt klart den bästa overallen man kan sätta på sin lilla juvel !!

(märks det att jag har sålt reimas kläder förut när jag jobbade på Barnplagget!!)bilden är lånad från wilma&morris

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!